Skal du i gang med brugerstyring, er der tid og penge at spare - allerede nu!

Hos id connect brænder vi for at gøre en forskel i den offentlige sektor. Dels ved at nedbringe omkostninger ved brug af open source-teknologier, og dels ved at understøtte de eksisterende og kommende åbne standarder, der benyttes i den offentlige sektor i Danmark.

 

Vores tilgang er at gå imod strømmen af licenssælgende konkurrenter, og i stedet tilbyde en løsning til kommunerne, der inkluderer drift, sikkerhed, support og lokale integrationer. Alt sammen pakket ind i en brugervenlig abonnementsbaseret service.


Den første version, vi lancerer, vil blandt andet inkludere følgende:

 

  1. Brugerstyring med integration til eksisterende AD
  2. Integration til Kombit støttesystemer, MS Office 365, og eller Google Apps
  3. Logning og analyse jævnfør sikkerhedsbekendtgørelsen på de validerede services
  4. GDPR understøttelse med f.eks anonymisering eller sletning af personhenførbare data
  5. Support for Multifaktor validering af brugeradgang baseret på markeds standarder

OS2 rollekatalog

 

Vores kommunale løsning bygger på OS2 rollekatalog, og de mange timers erfaring der er opsamlet i denne løsning. Brugergrænsefladen er ny og anderledes, og servicen er udvidet med andre løsninger udenfor rolle kataloget, men funktionalitet er ikke til at tage fejl af. Det giver vores kunder en unik mulighed for at drage fordel af det eksisterende samarbejde mellem kommunerne, men stadig få glæde af de fordele der ligger i at benytte en komplet service til brugerstyring og adgangskontrol fra en og samme leverandør.

 

Er du interesseret i at få en snak om mulighederne, eller høre mere vores prioriteringer, så kontakt os via kontaktformularen med det samme og kom med på rejsen.

 

Tilbage til forsiden