ID Connect inviterer til 30 minutters webinar om oprettelse af medarbejdere og på, hvorledes man sikrer:

  • at medarbejderne kan få adgang til nye services med det samme
  • at I overholder dokumentationskravene omkring brugeroprettelser (NSIS)
  • at I både kan oprette brugere og ansættelser
  • at I kan komme i gang med denne del af vores service, som et supplement til eksisterende løsninger. Det er med andre ord ikke nødvendigt at ændre det eksisterende setup for at få implementeret ID Connect til straks-oprettelser.

Nåede du ikke at se webinaret? Del gerne linket med dine kollegaer. Webinaret henvender sig til både eksisterende og nye kunder.

Fra manuelle opgaver til automatiseret effektivitet – Frederiksberg Kommune høster gevinster med ny IDM-løsning

I januar 2024 besluttede Frederiksberg Kommune, at deres daværende Identity & Access Management-løsning skulle udskiftes. Systemet, som var præget af manuelle arbejdsgange og specialtilpasninger, var blevet en flaskehals for IT-afdelingen.