Nem og effektiv administration af brugere

I id connect er vi højt specialiserede. Vi har en stærk tro på, at man bliver bedre ved at fokusere. Vores mål er derfor at levere en service, der gør det nemt for dig at administrere dine brugere og de adgange, brugerne har til kritiske systemer og informationer. På den måde kan du fokusere på at passe din forretning.

 

Vores tilgang er at gå mod strømmen af licenssælgende konkurrenter. Vi tilbyder i stedet en løsning, der inkluderer drift, sikkerhed, support og lokale integrationer. Alt sammen leveret i en brugervenlig og abonnementsbaseret service.

 

Den første version, vi lancerer, vil blandt andet inkludere følgende:

 

  1. Brugerstyring med integration til eksisterende AD
  2. SAML integration til f.eks MS Office 365, og eller Google Apps
  3. Logning og analyse jævnfør sikkerhedsbekendtgørelsen på de validerede services
  4. GDPR understøttelse med f.eks anonymisering eller sletning af personhenførbare data

 


Er du interesseret i at få en snak om mulighederne, så kontakt os via kontaktformularen med det samme og bliv en del af løsningen.

 

Tilbage til forsiden