Udviklingen står aldrig stille
i ID Connect

ID Connect’s roadmap kortlægger kommende indsatser og udviklingsområder. Udviklingen foregår sammen med vores kunder og kan ændre sig i forhold til nye krav og behov.

Udvikling af ny funktionalitet, herunder også specifikke kundebehov, udvikles ud fra en betragtning om, at funktioner også skal kunne anvendes af andre ID Connect kunder.

 

Med denne strategi, opnår alle kunder følgende fordele:

  • Løsningen vil altid være opdateret 
  • Offentlige og kendte standarder prioriteres ind efter behov og modenhed
  • Gode idéer deles og implementeres på tværs af kunderne
  • Nye idéer udvikles og implementeres agilt
  • Plads til unikke idéer

2025

Kunstig intelligens

Brug af AI i forhold til optimering af tildelinger

Intelligent sikkerhed ift. Adgangsstyring og login

2025

2024

Selvbetjening og datadeling

Slutbruger selvbetjenings portal

Identity Governance proces optimeringer

Snitflader/datadeling med Microsoft PowerBI

2024

2023

Lønintegration(er)

Fjerner underleverandør- og konsulentfakturering

Sikrer compliance på brugeroprettelse og -nedlukning

2023

2023

Straksoprettelse af brugere

Giver 24/7-mulighed for at sætte vikarer sikkert i arbejde

Sikrer compliance på bruger oprettelse/nedlukning

2023

2023

Selvbetjening til fagpersonale

Understøtter sikker uddelegering af administration

Sparer tid i både IT-afdeling og det enkelte fagområde

2023

I Hvidovre Kommune har ID Connect udviklet en løsning til oprettelse af vikarer

Med mange vikarer i Center for Sundhed og Ældre blev der stillet krav til fleksibilitet, brugervenlighed og høj hastighed, når vikarerne skulle tildeles adgange og rettigheder  – og fordelene var synlige fra dag 1!